Dessverre for HamKam går det aller mest i uavgjort. På 13 kamper har Hamarkameratene delt poengene hele åtte ganger. De har vunnet tre kamper og bare tapt to. Det er ett tap færre enn lørdagens gjester fra Nordland. Likevel har Glimt sanket fem poeng enn HamKams 17. Varselskuddet kom allerede i første serierunde da fjorårets fjerdeplass Lillestrøm var på besøk på Briskeby. HamKam ledet 2-0 etter bare 20 minutter, men måtte til slutt dele poengene etter at LSK hentet inn ledelsen. Siden det har HamKam delt poeng med både Vålerenga (b), Rosenborg (h), Viking (b) og Molde (h). Meget sterke resultater for en nyopprykket klubb som HamKam. Det er bare Tromsø (b) og Odd (h) som har maktet å slå HamKam denne sesongen, mens Aalesund Jerv (b), Sarpsborg 08 (h) og Sandefjord (h) har gått poengløse av banen etter møtet med hamarsgjengen.
På en annen side er HamKam også det eneste laget som har avgitt poeng til tabelljumboen Kristiansund etter at de spilte 2-2 i bacaloabyen i slutten av april. Til tross for en solid start på sesongen for HamKam sliter de med å distansere seg fra bunnstriden i innledingen av en svært jevn eliteserie.
Aalesund vs Ham-Kam Live Stream & Prediction, H2H Aalesund vs Ham-Kam Betting tips · The most common result of matches between Aalesunds FK and Hamarkameratene when Aalesunds FK is playing at home is 1-1. ·
Det skiller bare fire poeng fra HamKam ned til Tromsø på kvalifiseringsplass. Det er fem poeng opp til Glimt på fjerdeplass. Så jevnt er det i alle fall. Da Glimt smadret serielederenGlimt og HamKam er to stolte og tradisjonsrike klubber i norsk fotball og lagene har møttes flere ganger i Eliteserien. Men før vi gjyver løs på statistikken skal vi skru tiden tilbake til 2007. Den gang befant begge lagene seg i Adeccoligaen, og som nevnt skulle begge to ende opp i Eliteserien året etter.
Odd Odds Ballklubb ; 8, Viking, 25, 33 ; 9, Sarpsborg 08, 25,
Øfstisvingen er 606 meter unna, 9 minutter å gå. Ålesund Rutebilstasjon Hurtigbåtkai er 3456 meter unna, 45 minutter å gå. Ålesund Hurtigbåtkai Skateflukaia er 3769 meter unna, 49 minutter å gå. Ålesund Kystrutekai er 3986 meter unna, 52 minutter å gå. Flere detaljer... Hvilke Buss linjestoppesteder i nærheten av Color Line Stadion Disse Buss linjene stopper i nærheten av Color Line Stadion: 1, 100, FB65, VY148. Se Color Line Stadion, Norge, på kartet Offentlig transport til Color Line Stadion i Norge Lurer du på hvordan du kan komme deg til Color Line Stadion i Norge, Norge? Moovit hjelper deg med å finne den beste måten å komme deg til Color Line Stadion med steg-for-steg veibeskrivelser fra den nærmeste offentlige transportstasjonen.
Aalesund FK vs HamKam predictions and stats - 16 Oct 2022 Aalesund FK vs HamKam football predictions and statistics for this match of Norway Eliteserien on
Vil reise kjerringa mot HamKamGlimt skal til Hamar for Ã¥ reise seg etter nederlaget pÃ¥ Færøyene. Her er alt du trenger Ã¥ vite før kampen. A-lag Det var en skrekkelig opplevelse for Bodø/Glimt i midtuken da de gjestet KlaksvÃk pÃ¥ færøysk jord i den første kvalifiseringsrunden til Ã¥rets Champions League. Hadde det ikke vært for den solide ledelsen fra hjemmekampen, der Glimt vant 3-0 hadde Glimt allerede vært slÃ¥tt ut av Champions League.
HamKam tok andreplassen i daværende Adeccoligaen året i forveien, mens Glimt sikret opprykket via kvalifiseringskampene mot Odd. 2008 endte med en solid fjerdeplass for Glimt, mens Hamarkameratene rykket ned fra Eliteserien og kom ikke tilbake før 14 år senere. I løpet av de 14 årene har de to andre lagene som HamKam rykket opp sammen med året før tatt seriegull, spilt cupfinaler og herjet i Europa. Historien til HamKam ble en litt annen. Grønnbuksene fra Mjøsas bredder rykket faktisk rett ned igjen fra Adeccoligaen i 2009, etter nedrykket fra Eliteserien. De kom raskt tilbake, men etter fire strake sesonger på nivå to rykket de igjen ned til andredivisjon i 2014.
KlaksvÃk sjokkerte nemlig de helgule og vant kampen, vel fortjent 3-1 etter en heroisk innsats. Til helgen møter Glimt igjen et hardtkjempende og tøft motstanderlag. For HamKam er omsider tilbake i Eliteserien etter et fravær pÃ¥ 14 Ã¥r. De har blitt ligaens uavgjortspesialister og plager hver eneste motstander de møter. Mer om HamKam om litt... Glimt pÃ¥ sin side kommer fra en meget overbevisende og sterkt 4-1-seier hjemme mot Sarpsborg 08 i ligaen, før den forsmedelige tapet for KlaksvÃk. PÃ¥ bedringens veiGlimt gikk gjennom en trøblete mai mÃ¥ned der laget ikke var helt til Ã¥ kjenne igjen.
[[STREAMING-]] Odd mot Hamarkameratene på tv 2022 | Profile Hamarkameratene - Fotballen.eu HAMARKAMERATENE (HamKam). Velg klubb: ▻Aalesund ▻Bodø/Glimt ▻HamKam ▻Jerv Tabell 2022 - Toppscorer 2022
Siden det har de jobbet seg sakte, men sikkert tilbake til Eliteserien og kunne i fjor høst endelig slippe jubelen løs. HamKam er tilbake i Eliteserien. Sist Glimt og HamKam møttes i en seriekamp var i 2013, da Glimt feide gjennom Adeccoligaen. Kameratgjengen som overraskerDet er riktig nok ikke helt uvanlig at nyopprykkede lag gjør det vanskelig for motstanderne i sin første sesong i Eliteserien. HamKam har med sin intense spillestil kjempet flere av topplagene ut av stil denne sesongen og tatt mange poeng på hjemmebane.
Få veibeskrivelser fra og veibeskrivelser til Color Line Stadion enkelt fra Moovit Appen eller Nettsiden. Vi gjør det lett å reise til Color Line Stadion, som er grunnen til at over 930 million brukere, inkludert brukere i Norge, støler på Moovit som den beste offentlige transportappen. Du trenger ikke å laste ned en individuell buss- eller togapp, Moovit er din transportapp med alt i et som hjelper deg med å finne de beste buss- eller togtidene tilgjengelige. Color Line Stadion Color Line Stadion er den norske fotballklubben Aalesund sin hjemmebane.
Hvordan komme til Color Line Stadion i Norge via Buss? Se Color Line Stadion, Norge, på kartet Veibeskrivelse til Color Line Stadion (Norge) med offentlig transport Følgende transittlinjer har ruter som passerer nær Color Line Stadion Buss: 1, 100, FB65, VY148 Hvordan komme seg til Color Line Stadion via Buss Klikk på Buss rute for å se steg-for-steg veibeskrivelser med kartlinjeankomsttider og oppdaterte rutetabeller Fra Balholm Bar, Balestrand 916 min Fra Molde Lufthavn, Årø (MOL), null 143 min Fra Flåm havn (port), Aurland 948 min Fra Sogndal, Sogndal 823 min Fra Flam, Norway, Aurland 950 min Fra Magerholm fergekai, null 133 min Fra Amfi Moa, Ålesund 41 min Fra Flåm stasjon, Aurland 949 min Fra Årølia, Molde 181 min Fra Ålesund Lufthavn, Vigra (AES), Giske 34 min Buss stasjoner nær Color Line Stadion i Norge Stasjonsnavn Avstand Klipra Øst 7 min gange SE Øfstisvingen 9 min gange Ferje stasjoner nær Color Line Stadion i Norge Ålesund Rutebilstasjon Hurtigbåtkai 45 min gange Ålesund Hurtigbåtkai Skateflukaia 49 min gange Ålesund Kystrutekai 52 min gange Buss linjer til Color Line Stadion i Norge Navn på linje Retning 1 Slinningen Via Sentrum 4 Ålesund Via Spjelkavik 10 Fjelltun 11 Larsgården Via Campus Ålesund 12 Moa Via Lerstad 18 Serviceruta 101 Kristiansund Via Ålesund-Molde 210 Ålesund Via Skodje 230 Ålesund 250 Ålesund Via Hellesylt-Stranda 21 Magerholm Via Moa-Myrland 690 Skolerute Campus Via Borgundvegen Spørsmål og svar Hva er de nærmeste stasjonene til Color Line Stadion? De nærmeste stasjonene til Color Line Stadion er: Klipra Øst er 471 meter unna, 7 minutter å gå.
Slik ser du kampene i Eliteserien og OBOS-ligaen 2022 Jerv - Aalesund - utsatt. Molde - HamKam, søndag 17:00 på discovery+ og Eurosport Norge. Strømsgodset - Tromsø, søndag 17:00 på
[direktestrømming!!] Rosenborg mot Aalesunds på online 21 Hamarkameratene mot Aalesunds på online - Google-søk [BO##] Odd mot Sarpsborg på online 20 august 2022 | Profile Laget som endte på